Naše společnost poskytuje komplexní služby v účetní i mzdové oblasti. Naším hlavním cílem je spokojenost našich klientů. Při plnění jejich požadavků vycházíme z dlouhodobé tradice, individuálního přístupu, profesionálního zázemí, důrazu na maximální rychlost a důkladnost jednotlivých procesů. Poskytujeme své služby hlavně právnickým osobám, dodavatelským způsobem, tj. zpracování dokladů od zadavatele na svém počítačovém vybavení s vlastním softwarem na pobočce v Třinci, a to zejména v rámci níže uvedených činností:
- účtování o přijatých fakturách,
- vystavování faktur na základě podkladů dodaných klientem,
- účtování pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, operace s majetkem...,
- zpracování daňových přiznání jako je DPH, silniční daň, daně z příjmů...,
- přehledy výsledků hospodaření (v dohodnutém období se zadavatelem),
- vypracování účetní závěrky,
- zpracování mzdové agendy,
- poskytování aktuálních informací o účetních stavech klientů,
- připomenutí termínů daňových povinnosti,
- poskytování poradenské činnosti.
Rozsah služeb a jejich cena je stanovena na základě smlouvy s dodavatelem.